Terugblik BIZ AV Themabijeenkomst Communicatie en Branding
Op woensdag 13 april heeft de themabijeenkomst BIZ AV Communicatie & Branding plaatsgevonden.
Communicatiestrateeg Martijn Kagenaar heeft uitleg gegeven over wat branding precies inhoudt en hoe je tot een goed merk kunt komen en vooral hoe je dit verder vorm geeft en uitdraagt.
Een eerste inventarisatie bij de aanwezig BIZ-leden volgde voor de BIZ Aviation Valley.
Welke bedrijventerreinen doen het goed op het gebied van branding? Wat zijn sterke punten van Aviation Valley en wat zijn belangrijke verbeterpunten?
Hieruit bleek dat de leden ons terrein zien als een mooi, goed onderhouden en sophisticated bedrijventerrein dat ligt op een zeer goede locatie. Er bevinden zich hele mooie bedrijven met een diversiteit wat elkaar ook goed aanvult.
Het belangrijkste verbeterpunt is zorgen voor meer betrokkenheid onder de leden wat zorgt voor meer saamhorigheid en een betere positie om samen te werken.
In de komende periode zal Martijn Kagenaar onderzoek doen op het terrein en bij verschillende bedrijven uit diverse sectoren interviews afnemen om een goed beeld te vormen van wat er leeft bij de ondernemers. Hij gaat met ons op zoek naar elementen die ons onderling verbinden en naar buiten toe versterken. Gezamenlijk zal het bestuur een merkenpaspoort gaan formuleren om zo duidelijk in beeld te krijgen hoe het merk Aviation Valley gepositioneerd kan worden.
In mei zullen we een bijeenkomst organiseren, waarin we een update zullen geven over het project en verder zullen bespreken wat er op het gebied van communicatie & branding zal worden uitgerold. Uiteraard ontvangt u voor deze bijeenkomst een uitnodiging via de mail en de app.
Bijgesloten vindt u de presentatie die gegeven is tijdens deze bijeenkomst.